ترفندهای آموزشی ترفندهای آموزشی .

ترفندهای آموزشی

چند روش مبادلات بین المللی برای پرورش شهروندی جهانی در پردیس های کالج

1- ارائه دیدگاه های جدید در مورد مسائل جهانی

نزدیک به یک دهه از آخرین باری که دانشگاه ایندیانای جنوبی میزبان دانشجویان عراقی در محوطه خود به عنوان بخشی از برنامه تبادل رهبران جوان عراقی برای دانشجویان مقطع کارشناسی بود، می گذرد که توسط وزارت امور خارجه و سفارت ایالات متحده در بغداد حمایت می شود. اما برای هایدی گرگوری گاهان، دستیار استاد برنامه‌های بین‌المللی، خاطرات آن تجربه همچنان قوی است. او می‌گوید: «من اکنون بیش از 35 سال است که در این زمینه فعالیت می‌کنم و می‌توانم از یک طرف تجربیاتی را که درگیر آن بودم حساب کنم که واقعاً دیدگاه مردم را به روش‌های عمیقی تغییر داده است.صفت در زبان آلمانی

گریگوری گاهان می گوید که حضور دانشجویان جوان عراقی در محوطه دانشگاه به مدت یک ماه، به اشتراک گذاشتن فرهنگ ها و تجربیات خود، به دانشجویان و کارکنان کمک کرد تا چهره ای انسانی در کشوری نشان دهند که قبلاً فقط با جنگ مرتبط بودند. اگر اکثریت قریب به اتفاق دانشجویان آمریکایی ما بتوانند با دانشجویان بین‌المللی ما در محوطه دانشگاه تعامل داشته باشند و کمی بیشتر از تجربیات و واقعیت‌های آنها درک کنند، دفعه بعد که چیزی در مورد آن کشور در اخبار بشنوند، معنای بسیار بیشتری خواهد داشت. برای آنها،" او می گوید. فکر می‌کنم وقتی این را می‌بینید دنیا را بسیار کوچک‌تر به نظر می‌رساند.»

 

2-غنی سازی برنامه درسی دانشگاهی

فراتر از بسیاری از روش‌های غیررسمی که مبادلات آکادمیک تجربه یادگیری را تغییر می‌دهند، می‌توانند تغییرات رسمی‌تری را نیز ایجاد کنند. سال گذشته، یک محقق جهانی UGRAD به نام سرنا الهام بخش توسعه یک دوره کاملاً جدید در کالج بنت بود.

سرنا به‌عنوان اولین دانش‌آموزی که بنت از سرزمین‌های فلسطینی میزبان او بود، مکرراً برای سخنرانی در رویدادهای دانشگاه دعوت می‌شد تا زمینه رویدادهای اخبار را فراهم کند. ملاری می‌گوید: «مکالمه او واقعاً برای بسیاری از افرادی که در رشته‌های سیاسی، اجتماعی-اقتصادی، و مطالعات دینی در دانشکده ما سروکار دارند، برخورد کرد.

در نتیجه، دانشگاه شروع به توسعه دوره ای کرد که امیدوار است در بهار 2020 به برنامه درسی اضافه کند و مسائل بین غزه، کرانه باختری و اسرائیل را بررسی کند. ملاری می‌گوید: «دانشجویان بین‌المللی اگر به گروه مذهبی متفاوتی نسبت به ما تعلق داشته باشند، چشم‌انداز شگفت‌انگیزی درباره کشور، فرهنگ و ایمان خود ارائه می‌دهند. "آنچه آنها به دانشگاه می آورند، شما نمی توانید چنین چیزهایی را بخرید."تغییر نام اینستاگرام


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۶:۴۲ توسط:b موضوع: نظرات (0)