ترفندهای آموزشی ترفندهای آموزشی .

ترفندهای آموزشی

3 راه برای شروع زندگی به فرزندتان

ضرب المثلی وجود دارد که می گوید کودکان آینده هستند. اگر شما یک والدین هستید، یا در نظر دارید در آینده پدر و مادر شوید، باید به این فکر کنید که چگونه فرزندان خود را بزرگ کنید تا موفق‌ترین فرزندان خود شوید.

با نزدیک شدن به 30 سالگی، من به یادگیری هر چه بیشتر در مورد تربیت فرزندان شاد و موفق علاقه مند شدم.

چگونه ابزار موفقیت را در اختیار کودک قرار می دهید؟ اگر کارآفرین هستید، ممکن است بخواهید برخی از آن مهارت‌های رهبری را که در زندگی‌تان بسیار مفید می‌دانید، منتقل کنید.

اینها چیزهایی هستند که من یاد گرفته ام می توانند بر کودکان تاثیر بگذارند تا رهبران بهتری شوند.

آپلود عکس

 جذاب ترین بازی های کودکانه دخترانه

1- بهترین مثال فرزندتان باشید

اولین درس های کودک در خانه است. یک مثال برای اینکه می خواهید فرزندتان چه کسی باشد، تنظیم کنید. اگر می خواهید فرزندتان سخت کوش باشد، اجازه دهید او ببیند که شما در کارتان سخت کار می کنید یا رویایتان را به واقعیت تبدیل می کنید. اگر می خواهید فرزندتان به شما کمک کند، اجازه دهید فرزندتان وقتی بزرگ تر شد شما را ببیند که در جایی با هم کار می کنید.

2- به آن ها اهدافی برای رسیدن بدهید

این کاری است که شما می توانید در اوایل زندگی انجام دهید. حتی به عنوان یک کودک نوپا، او می تواند یک هدف یا یک ماموریت داشته باشد. کودک بزرگ تر شما باید همیشه یک هدف یا یک پروژه در حال انجام داشته باشد. این کار به آن ها چیزی برای کار کردن در همه زمان ها می دهد، و پشت کار را به آن ها یاد می دهد و به آن ها اعتماد به نفس و اعتماد به نفس می دهد.

آن ها با کار کردن روی چیزی به تنهایی مهارت های جدیدی می آموزند و راه های جدیدی برای حل مشکلات می آموزند. این ها همه مهارت هایی هستند که کارآفرینان به آن ها نیاز دارند.منبع

3- اهمیت گوش دادن به دیگران را به فرزندان خود بیاموزید

اگرچه برای کودکان، گوش دادن می تواند خسته کننده باشد، آنها می توانند از گوش دادن بسیار بیشتر از صحبت کردن یاد بگیرند. به فرزندان خود بیاموزید که یکی از مهمترین ویژگی های یک رهبر گوش دادن است.

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دی ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۳:۱۲ توسط:b موضوع: نظرات (0)