ترفندهای آموزشی ترفندهای آموزشی .

ترفندهای آموزشی

نکاتی در حفظ سلامت در دوران بارداری

تعویض جعبه زباله

بارداری بهترین زمان برای خارج شدن از تمیز کردن جعبه زباله کیتی است. چرا؟ زیرا توکسوپلاسموز می تواند از طریق جعبه های خاک گربه پخش شود و مشکلات جدی از جمله نارسی، رشد ضعیف و آسیب شدید چشم و مغز ایجاد کند. زن بارداری که مبتلا می شود اغلب علائمی ندارد اما همچنان می تواند عفونت را به جنین در حال رشد خود منتقل کند.PDW در آزمایش خون 

داروهای بدون نسخه و نسخه ای

حتی داروهای رایج بدون نسخه که عموماً بی‌خطر هستند، ممکن است در دوران بارداری غیرمجاز در نظر گرفته شوند، زیرا اثرات بالقوه آنها بر جنین دارد. و برخی از داروهای تجویزی نیز ممکن است به جنین در حال رشد آسیب برساند.

برای اطمینان از اینکه چیزی که می تواند برای کودکتان مضر باشد مصرف نمی کنید:

از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود بپرسید که کدام داروها - چه بدون نسخه و چه با نسخه - برای مصرف در دوران بارداری بی خطر هستند.

در مورد داروهای تجویزی که مصرف می کنید با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود صحبت کنید.

به همه ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خود اطلاع دهید که باردار هستید تا هنگام توصیه یا تجویز هر دارویی این را در نظر داشته باشند.

همچنین به یاد داشته باشید که در مورد داروهای طبیعی، مکمل ها و ویتامین ها صحبت کنید.

اگر قبل از بارداری برای یک بیماری، بیماری یا وضعیتی که هنوز دارید، دارویی برای شما تجویز شده است، با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود صحبت کنید، که می تواند به شما کمک کند مزایای بالقوه و خطرات ادامه نسخه خود را ارزیابی کنید.

اگر بیمار شدید (مانند سرماخوردگی) یا علائمی دارید که باعث ناراحتی یا درد شما می شود (مانند سردرد یا کمردرد)، با پزشک خود در مورد داروهایی که می توانید مصرف کنید و راه های جایگزین برای کمک به احساس بهتر بدون دارو صحبت کنید. .

عادات سالم بارداری: از آغاز تا پایان

از هفته اول بارداری تا چهلم، مهم است که از خود مراقبت کنید تا بتوانید از کودک خود مراقبت کنید. حتی با وجود اینکه باید اقدامات احتیاطی را انجام دهید و همیشه از اینکه کارهایی که انجام می دهید – و انجام نمی دهید – ممکن است بر جنین شما تأثیر بگذارد، آگاه باشید، بسیاری از زنان می گویند که هرگز احساس سلامتی بیشتری نسبت به دوران بارداری نداشته اند.دلیل عطسه زیاد در بارداری

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۱:۴۵ توسط:b موضوع: نظرات (0)