ترفندهای آموزشی ترفندهای آموزشی .

ترفندهای آموزشی

بازاریابی سبک زندگی به چه معناست و چگونه باید آن را انجام داد

چشم های خود را ببندید و به برند مورد علاقه خود فکر کنید. شاید این شرکت ورزشی است که از کودکی الهام بخش شما بوده است. یا شاید این برند آرایشی است که شما از دوران دبیرستان به طور مذهبی خریداری کرده اید. شانس این است که شما به یک برند که به آن وابسته هستید فکر کنید، بازاریابی سبک زندگی برای رسیدن شما به آنجا لازم است. و به عنوان یک بازاریاب، این نوعی وفاداری است که می خواهید به مشتریان خود القا کنید.

بازاریابی سبک زندگی چیست؟

بازاریابی سبک زندگی یک تکنیک بازاریابی است که محصول یا خدمات را برای داشتن ایده آل ها، آرزوها و زیبایی شناسی هایی که مخاطبان هدف با آن ها آشنا می شوند، قرار می دهد. به عبارت ساده تر، به این معنی است که برندهایی که به این روش بازاریابی می شوند، راهی برای زندگی مخاطبان خود هستند. آن ها همه جانبه هستند، ایده ها و ارزش های مشتریان خود را در بر می گیرند و به طور یکپارچه در زندگی مصرف کنندگان جای می گیرند.

بازاریابی سبک زندگی فراتر از محصول یا خدماتی است که به فروش می رسد. به نایک فکر کنید. آن ها با کفش های ورزشی شروع کردند و به فروش آن ادامه دادند. اما چیزی که آن ها را به یک برند سبک زندگی تبدیل می کند، توانمندسازی ورزش کار در درون همه است. نایک و محصولات آن راهی برای زندگی طرفدارانش است (یعنی شما طرفدار سرسخت نایک را با آدیداس نمی بینید). آن ها همیشه می خورند، زندگی می کنند، نفس می کشند و ایده آل.

آپلود عکس

ورزشهای اصلاحی

چیزی که بازاریابی این برندها را خاص تر می کند، این ایده است که غذاها، محصولات و پوشاک خاص می توانند به ما کمک کنند تا بیشتر با نسخه ایده آل خودمان ارتباط برقرار کنیم. زمانی که شما در حال بازاریابی با این نیازهای سطح بالاتر برای یک مصرف کننده هستید، در یک میدان بازی کاملا جدید قرار دارید.

معیارهای بازاریابی سبک زندگی

اگر فقط برندسازی به سادگی داشتن یک چک لیست برای علامت گذاری در زمانی بود که شما معیارهای خاصی را رعایت می کنید. متاسفانه بسیاری از برندهایی که قرار است در دسته سبک زندگی قرار بگیرند، با انجام ندادن تلاش و تحقیق لازم می توانند این علامت را از دست بدهند. اما شما می توانید از این کار اجتناب کنید اما موارد زیر را انجام دهید:

1- بازار خود را تعریف کنید: اولین قدم برای بازاریابی موثر سبک زندگی، درک عمیق بازار شما است. بله، منظور ما داشتن یک ایده اساسی از جمعیت شناسی و روان شناسی است. اما عمیق تر بررسی کنید. مخاطبان شما چه عادات، مهارت ها و سرگرمی هایی دارند؟ چرا باید برای طولانی مدت به برند شما علاقه مند باشند؟ آیا می دانید چه چیزی یا چه کسی به آن ها الهام می بخشد و اهداف آن ها چیست؟ برنده ای سبک زندگی تمام جنبه های مخاطبان خود را تشریح می کنند.

 

2-  بدانید مخاطبان شما اطلاعات خود را از کجا به دست می آورند: اگر نمی دانید آن ها را از کجا پیدا کنید یا حتی به دنبال چه چیزی هستند، ارزش بازاریابی برای مخاطبان شما را ندارد. اینکه مخاطبان شما اطلاعات خود را از کجا به دست می آورند ممکن است به سن، وضعیت مالی، وضعیت روابط و غیره بستگی داشته باشد. آیا آن ها در شبکه های اجتماعی یا تماشای تلویزیون هستند؟ آیا آن ها در حال رانندگی و نگاه کردن به بیلبوردها هستند؟ آیا آن ها ازاپلیکیشن های محبوب استفاده می کنند؟

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دی ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۰:۳۵ توسط:b موضوع: نظرات (0)