ترفندهای آموزشی ترفندهای آموزشی .

ترفندهای آموزشی

چگونه میتوان فرد بهتری بود؟

1- عضو بهتری از جامعه خود باشید. شما جزء چه جوامعی هستید؟ بگو، گروه های ذینفع؟ باشگاه های تفریحی؟ چگونه می توانید بخشی فعال تر از جوامع باشید؟

2- انسان بهتری برای دیگران باشید.چگونه می توانید با انسان های اطراف خود بهتر رفتار کنید؟

3- در این دنیا بودن بهتر است.چگونه می توانید دنیا را به مکان بهتری تبدیل کنید؟

4- توانا بودن. خود را به مهارت مجهز کنید. مهارت های شما مانند ابزارهای موجود در جعبه ابزار شما هستند. هرچه مهارت های بیشتری داشته باشید، توانایی بیشتری خواهید داشت.

5- چیز جدیدی یاد بگیرید همیشه چیزهای جدیدی برای یادگیری وجود دارد، مهم نیست چقدر از قبل می دانید. هر چه بیشتر یاد بگیرید، بهتر می شوید. بخوانید: توسعه مهارت ها

6- مهارت های فعلی خود را تقویت کنید. با مهارت های فعلی خود، آنها را تقویت کنید. شما هرگز نمی توانید در یک مهارت خیلی خوب باشید - همیشه جایی برای پیشرفت وجود دارد. حتی بهترین افراد در رشته خود، مانند تایگر وودز (گلف)، مایکل جردن

https://en.wikipedia.org/wiki/Tiger_Woods

https://jalebamooz.com/internet-tutorial/save-web-pages-as-pdf/

https://www.aparat.com/result/%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D9%81%D8%B1%D8%AF%DB%8C

 

7- تفاوت ها را بپذیرید؛ چه از نظر مردم، چه از نظر طرز فکر، سبک زندگی و چه از نظر فرهنگ. چون تنوع و رنگ را به زندگی ما اضافه می کنند. اگر همه یک سان باشند، زندگی یکنواخت و یکنواخت خواهد بود.

8- انعطاف پذیر و انعطاف پذیر باشید. اهداف و برنامه های خود را داشته باشید، اما زمانی که شرایط ایجاب می کند بتوانید آن ها را تغییر دهید. انعطاف پذیری نشانه ضعف است، در حالی که انطباق پذیری شما را بسیار قدرتمندتر می کند.

9- ماجراجو باشید.از منطقه راحتی خود خارج شوید آیا به همان روال ها پایبند هستید و پشت یک شبکه ایمنی پنهان می شوید؟ بیرون بروید و کاری را انجام دهید که قبلا هرگز انجام نداده اید. این ذهن شما را گسترده تر می کند و شما را به فرد بهتری تبدیل می کند.

10- مسافرت رفتن. سفر چشم اندازها را گسترده تر می کند و افق ها را گسترده تر می کند. از سال 2011، من تقریبا 50 درصد از زمان خود را صرف سفر به سراسر جهان، در سراسر قاره ها و کشورهای مختلف کرده ام. من بینش های زیادی در مورد فرهنگ های مختلف به دست آورده ام، و سفر دیدگاه من را از جهان غنی کرده است.

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۹:۳۱ توسط:b موضوع: نظرات (0)