ترفندهای آموزشی ترفندهای آموزشی .

ترفندهای آموزشی

تعریف اهداف خود با الگوی توسعه ی رایگان

اگر می خواهید موفق باشید، ایجاد اهداف و برنامه های عملیاتی خاص ضروری است. این درست است چه برای سنجش موفقیت در زندگی شخصی یا حرفه ای.

همین اصول در هنگام راهنمایی یا رهبری شخصی وجود دارد.

یک الگوی برنامه توسعه به ایجاد یک مسیر شغلی یا چارچوب شخصی برای کارکنان کمک می کند تا به حداکثر پتانسیل خود دست یابند.اینجا را بخوانید

در این مقاله مزایای بسیاری از الگوهای برنامه توسعه بحث خواهد شد. همچنین یک الگوی طرح توسعه ساده را به اشتراک می‌گذاریم که می‌تواند با سیستم‌عامل کار monday.com برای کمک به دستیابی به اهداف یا حمایت از یک تجارت، تیم یا کارمند استفاده شود.

الگوی برنامه توسعه چیست؟

یک الگوی برنامه توسعه به تعریف یک هدف فراگیر و ایجاد یک لیست گام به گام از وظایف مورد نیاز برای رسیدن به آن کمک می کند.

اگر یک برنامه توسعه یک نقشه راه برای موفقیت است، یک الگوی برنامه توسعه نقشه راه برای ایجاد آن برنامه است.

https://charbzaban.com/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C/%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%B1-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C/%D8%AC%D9%85%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B4%D8%B1%D8%B7%DB%8C.html

چرا از یک الگوی برنامه توسعه استفاده کنیم؟

مهمترین مزیت یک الگوی برنامه توسعه ایجاد یک تعریف واضح و بصری از یک هدف تیمی یا شرکتی و اهداف لازم برای رسیدن به آن هدف است.

اهداف تأثیر مستقیمی بر افکار و اعمال دارند.

تعیین هدف به تمرکز انرژی بر روی اهداف مورد نیاز کمک می کند و حتی ممکن است پایداری در مسیر موفقیت را افزایش دهد. تحقیقات نشان می‌دهد که نوشتن اهداف بسیار مهم است، زیرا می‌تواند به آنها کمک کند تا احساس ملموس‌تر یا دست یافتنی‌تر کنند.

قالب های برنامه توسعه به تعریف اهداف شخصی، پروژه یا شرکت کمک می کنند.

کاربردهای متنوع این قالب ها آن ها را بسیار قدرتمند کرده است.

چند نمونه از الگوهای برنامه توسعه کدامند؟

استفاده از یک الگو برای یک برنامه توسعه، کارها را سریع تر، آسان تر و کارآمدتر می کند.

همچنین اطمینان حاصل می کند که جزئیات مهم به طور تصادفی از دست نمی روند.

چه برای یک پروژه برنامه ریزی کنید و چه برای راه اندازی یک مرحله جدید در یک شغل، این درست است.

برخی از نمونه ها عبارتند از:

1-  الگوی برنامه توسعه شغلی

یک طرح توسعه شغلی به شروع یا پیشرفت در صنعت مورد نظر فرد کمک می کند. توسعه حرفه ای بسته به مرحله مسیر شغلی می تواند متفاوت به نظر برسد.

مراحل بعدی توسعه شغلی برای یک نماینده فروش سطح ابتدایی در مقابل یک مدیر پروژه باتجربه در مقابل یک مدیر عامل بسیار متفاوت به نظر می رسد.

هیچ برنامه توسعه شغلی قطعی «درست یا غلط» وجود ندارد. هر کدام را می توان متناسب با خواسته ها، نیازها، استعدادها و موقعیت های منحصر به فرد فرد طراحی کرد.

الگوی برنامه توسعه شغلی به ردیابی پیشرفت کمک می کند. در حالی که افزایش یا ترفیع تقریباً همیشه چیز خوبی است، دانستن اینکه چگونه این خبر خوب فرد را به سمت اهداف نهایی شغلی سوق می دهد، آن را هیجان انگیزتر می کند.

2-  الگوی برنامه توسعه شخصی

یادگیری و توسعه می تواند خارج از محیط کار اتفاق بیفتد.

الگویی برای اهداف توسعه شخصی به اعضای تیم اجازه می دهد یک جدول زمانی واقع گرایانه ایجاد کنند و زمان را برای یادگیری چیز جدید یا کار به سمت یک نقطه عطف مهم مسدود کنند.

این قالب ها کاربران را به نوشتن اهداف SMART و ثبت مراحل قابل اجرا برای دستیابی به آن ها، مانند تمام برنامه های توسعه ترغیب می کنند. منبع


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۷:۲۲ توسط:b موضوع: نظرات (0)